Znajdź nas!
Aktualności

Skąd się wziął fenomen Deynn na Snapchacie?

2016-06-29

Deynn to 25-letnia Marita Surma ze Świdwina spod Poznania. Blogerka-fashionistka, dziś również motywatorka fitness, która zdobyła sławę dzięki blogowi Deynn.blogspot.com i spektakularnej metamorfozie. Jej perfekcyjną, wysportowaną sylwetkę i wyrazisty styl można oglądać na jej blogu, na Facebooku (240 tys. fanów) i Instagramie (502 tys. obserwujących). To również jedna z topowych gwiazd na Snapchacie – seksowne zdjęcia wysportowanego i wytatuowanego ciała zapewniły jej miejsce w polskim top 5 użytkowników serwisu.

Źródło: Snapchat DEYNNKA z dn.1.07.2016

Prawdziwą sławę w sieci przyniosło jej wideo, w którym publicznie przepraszała, opowiadając o rozstaniu ze swoim chłopakiem i błagała go, by do niej wrócił, czym zwróciła uwagę całego Internetu. Na początek skasowała konto. To pomogło w zażegnaniu miłosnego kryzysu, ale jeszcze bardziej rozjuszyło internetową społeczność i wywołało dosłownie tsunami hejtu. W marcu wróciła na Snapchata z nowym kontem Deynnka  i znów zajęła wysoką snapchatową pozycję. Od tego momentu jej kariera nabiera tempa. 

 

Źródło www.youtube.com

 

Jak zaczynała Deynn?

Przygoda Deynn w Internecie zaczęła się od sprzedaważy swoich ubrań – szortów, własnoręcznie zdobionych dżetami. Robiła zdjęcia i pokazywała, jak w nich wygląda. Umieszczała te fotki w różnych miejscach w sieci. Okazało się, że internetowa społeczność zainteresowała się jej stylem, więc założyła bloga. Wtedy nie była tą samą Deynn co dziś – była pulchną, pracującą po kilkanaście godzin dziennie w magazynach nastolatką. Sama mówi, że w przeszłości często ubierała się za pieniądze opieki społecznej, a rodzice dawali jej maksymalnie 100 zł na spodnie. Jej metamorfoza w sieci jest tym bardziej imponująca.

Dziś ma perfekcyjnie wyrzeźbioną sylwetkę. Jej seksowne fotki, które codziennie publikuje na Instagramie, zbierają po kilkadziesiąt tysięcy lajków. Snapchat powstał właśnie w 2011 r., a Deynn była jedną z jego pierwszych polskich użytkowniczek, którym udało się dotrzeć do tak ogromnej liczby ludzi.

 

Jakie treści publikuje Deynn na Snapchacie?

Deynn udało się zgromadzić na Snapchacie ponad 500 tys. użytkowników. To bardzo dużo jak na jedno z najrzadziej używanych w Polsce mediów społecznościowych. Deynn pokazuje swoje stylizacje, eksponuje ciało, idealną sylwetkę i seksowne pozy, przy tym nie przebiera w słowach i komentarzach. Można powiedzieć - jest gwiazdą pełną gębą!

Źródło: Snapchat DEYNNKA z dn.1.07.2016

Deynn nigdy nie postawiła granicy między tym co prywatne a tym co jest jedynie publicznym wizerunkiem. Tak samo początki na Snapchacie –  wideo, po którym skasowała konto, oraz pierwsze wideo na nowym kanale – świadczyły o tym, że dla niej nie ma różnicy. Po skandalu Deynn zniknęła na jakiś czas z serwisu, ale gdy na niego powróciła, zrobiła to w tak samo wielkim stylu, w jakim odeszła. Pierwszym snapem było wideo, jak zaręcza się ze swoim chłopakiem – trenerem fitness.

 

Źródło: Snapchat DEYNNKA z dn.1.07.2016

Czy Deynn ma pomysł na swoją Snapchatową karierę?

Deynn żyje na fali, ale fala, która ją niesie, prowadzi ją wprost ku popularności. Coraz częściej stawia się ją obok tak popularnych blogerek jak Maffashion czy Jessica Mercedes, których wizerunek w sieci to przemyślana i konsekwentnie realizowana strategia. Na ich tle Deynn wyróżnia się spontanicznością i brakiem jakiejkolwiek powściągliwości. Wydaje się, że jej snapy to czysta spontaniczność. Czy oby na pewno?

 

Źródło: www.youtube.com

Co to jest Snapchat?

To niepozorna aplikacja służąca do dzielenia się zdjęciami i krótkimi filmikami, dziś wyceniana jest na 15 mld dol. W przeciwieństwie do takich serwisów społecznościowych jak Facebook czy Instagram na Snapchacie nie wyświetla się liczba fanów czy lajków. Pierwotna wersja tej aplikacji służyła do wysyłania sobie fotek, które można było zobaczyć przez 10 s, a potem znikały. Od niedawna działa funkcja MyStory – podobna do tablicy na Facebooku, pozwalająca na zobaczenie filmików niezliczoną ilość razy, ale tylko w ciągu 24 godzin.

Fenomen Deynn na Snapchacie polega na tym, że idealnie wpisała się ona w założenia tej aplikacji i sposób, w jaki początkowo korzystali z niej użytkownicy. Przez to, że zdjęcia i filmy mają z założenia od razu znikać, treści publikowane na Snapie są bez cenzury – a taką właśnie osobowością jest Deynn.

Jej sława rośnie a Deynn sięga po coraz intratniejsze kampanie reklamowe, niedawno wzięła udział w projekcie Coca-Coli, którą możecie zobaczyć poniżej. Ciekawe czym jeszcze nas zaskoczy?

 

Źródło: www.youtube.com

Autor: Justyna Fabijańczyk

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
Antosz 2017-09-18, 17:27
Od kiedy Świdwin jest pod Poznaniem? Czy osoba która to pisała miała kiedyś w życiu mapę w ręku?
alm 2016-07-07, 20:53
ona nie jest trenerką fitness i nigdy nie powiedziała czegoś takiego.
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096