Znajdź nas!
Aktualności

Efekt Pazdana. Polski piłkarz podbija social media

2016-06-30

Pazdan
Polska Reprezentacja na Euro 2016 zaliczyła spory sukces. Pierwszy raz w historii doszliśmy do ćwierćfinału mistrzostw Europy. W takiej sytuacji nie mogło zabraknąć gwiazd.

 

Raport Brand24

Brand24 stworzyło raport pokazujący jak bardzo polska drużyna jak i sam Pazdan stali się popularni, szczególnie w dniu, kiedy zagrali mecz z Portugalią. Po wygranej ze Szwajcarią, polskim internetem zawładnęło słowo ĆWIERĆFINAŁ, które pojawiło się 12 tysięcy razy. Jednak już od pierwszego meczu naszej drużynie w social mediach towarzyszył hashtag #POL, który pojawił się prawie 200 tysięcy razy. Był obecny głównie na Twitterze, zwłaszcza w dniu meczów.

W dniu meczu z Portugalią zdecydowanie królem social media został Michał Pazdan. Jeszcze przed meczem pojawiło się 54 tysiące wpisów na jego temat. To jednak nie wszystko. Internaci prześcigali się w tworzeniu memów, filmów i piosenek na jego temat.

Memy z Pazdanem podbijają Facebooka

Użytkownicy facebooka zaczęli prześcigać się w produkcji i udostępnianiu memów na temat polskiego zawodnika. Tutaj kulminacja również przypadła na dzień meczu z Portugalią. Większość z memów mówi bowiem o tym, że Ronaldo nie jest w stanie pokonać tak świetnego obrońcy i powinien się go bać.


Źródło:https://www.facebook.com/hashtag/pazdan?fref=ts

Fani piłkarza nie poprzestali jednak tylko na memach. Powstało również wideo, wzorowane na japońskich anime, pokazujące siłę i umiejętności polskiego zawodnika. Pazdan Man na filmie biega z prędkością światła, rozbija głową sufit bazy UEFA, podnosi jedną ręką ciężary. Ronaldo ucieka z bazy a Niemcy poddają się walkowerem.

 

Źródło: https://vimeo.com/172760396

 

Na Pazdana

Na Facebooku utworzone zostały również wydarzenia, których uczestnicy zobowiązali się do zgolenia włosów jeśli polska drużyna wejdzie do finałów Mistrzostw Europy. Aż 64 tysiące osób postanowiło w ten sposób kibicować Polakom i naszemu najlepszemu stoperowi.


Źródło: https://www.facebook.com/events/1646185812366897/

Pojawiły się nawet firmy, które postanowiły skorzystać z reklamy real time i zaproponowały swoim klientom darmowe strzyżenie “na Pazdana”.


Źródło:https://www.facebook.com/events/1100823529995390/

Nie zabraklo również żartów z fryzury naszego piłkarza. Facebook został zalany memami mówiącymi o łatwości utrzymania jej podczas trwania meczu, czy uniwersalności uczesania.


Źródło: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=494239267443066&set=p.494239267443066&type=3&theater

Polska drużyna w ostatnich tygodniach podbiła social media. Mówi się o nich cały czas, a Michał Pazdan jest tu zdecydowanym faworytem. Przed meczem ćwierćfinałowym niemalże nie było na Facebooku postu, w którym nie pojawiła by się o nim wzmianka, a dzień 30 czerwca 2016 roku przejdzie do historii jako ten, w którym polski zawodnik stał się królem boiska i internetu.

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096