Znajdź nas!
Aktualności

Influencerzy zawładnęli Przystankiem Woodstock

2016-07-17

Woodstock influencerzy
Od czwartku trwa kolejne edycja Przystanku Woodstock, a wśród tłumu ludzi bawiących się na festiwalu nie brakuje elity polskiej blogosfery. Influencerzy świetnie spędzają czas bawiąc się na imprezie, ale również pracują. Na kilka dni snapchatowe konto Coca-Coli przejęła Maffashion z Agatą Dziermagowską i Igorem Leśniewskim, a w strefie Play z uczestnikami festiwalu spotykali się Piotr Skowyrski i Człowiek Warga. Kto jeszcze pojawił się w Kostrzynie nad Odrą?

Jak co roku nawet kilkaset tysięcy osób pojawiło się w Kostrzynie nad Odrą, gdzie od kilku lat odbywają się kolejne edycje Przystanku Woodstock organizowanego przez fundację Jurka Owsiaka. Od pierwszego dnia festiwalu padający deszcz nie rozpieszczał uczestników imprezy, ale nikt nie zamierzał przejmować się pogodą. Wśród bawiącego się tłumu można było spotkać wielu influencerów, którzy chętnie pozowali do zdjęć i dzielili się wrażeniami z pozostałymi uczestnikami plenerowej imprezy.



Źródło: Snapchat Coca-Cola Polska, 2016-07-15, 20:34
 

Woodstockowa debiutantka

Po raz pierwszy na Przystanku Woodstock pojawiła się Agata Dziarmagowska. Piosenkarka była zachwycona atmosferą panującą na festiwalu. - To mój pierwszy raz, woodstockowa inicjacja. Kocham ten klimat. Przyjeżdżajcie wszyscy do Kostrzyna - gorąco namawiała artystka po czym wskoczyła… w pogo. Wszystko mogliśmy obserwować na snapchatowym profilu Coca-Coli, który na czas imprezy przejęli Influencerzy. Marka do współpracy oprócz Dziarmagowskiej zaprosiła również Maffashion oraz Igora Leśniewskiego, którzy co chwilę wymieniali się smartfonem i prowadzili relację z festiwalu.


Źródło:  Snapchat Coca-Cola Polska, 2016-07-15, 17:43
 

Influencerzy w roli woodstockowych sprawozdawców

I trzeba przyznać, że z roli jaka powierzona została im na kilkanaście godzin wywiązywali się świetnie. Oprócz sztampowych rozmów i zdjęć robionych z kolejnymi uczestnikami Przystanku Woodstock, influencerzy odkrywali dla nas również kulisy festiwalu i zdradzali tajemnice backstage’u. Nie zabrakło również konkursów organizowanych dla uczestników imprezy obserwujących snapchatowe konto Coca-Coli, w których do wygrania była wyjątkowa edycja woodstock’owych koszulek przygotowanych przez markę specjalnie z myślą o kolejnej edycji najpopularniejszego w Polsce festiwalu.



Źródło: https://www.instagram.com/izaklive/


Play stawia na influencer marketing i YouTuberów


Na współpracę z Youtuberami ponownie postawiła sieć komórkowa Play, która w ten sposób kontynuuje działania z wykorzystaniem influencer marketingu. Podczas festiwalu w tzw. strefie Play’a można było spotkać Piotra „Izaka” Skowyrskiego (strefa gamingowa), Człowieka Wargę (strefa klasyków YouTube’a) oraz Red Lipstick Monster (strefa kolorów). Uczestnicy imprezy mogli bez ograniczeń i opłat rozmawiać przez telefon, serfować po internecie, a także skorzystać z ponad tysiąca gniazdek i naładować swoje komórki (niektórym może to wydawać się dziwne, ale to jeden z najpoważniejszych problemów z jakimi zmagają się uczestnicy Przystanku Woodstock). 


Źródło: https://www.instagram.com/programzdupy/

 



Źródło: Snapchat Coca-Cola Polska, 2016-07-15, 17:43

Autor: Bartłomiej Kawalec

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096