Znajdź nas!
Aktualności

2 miliony subskrybentów Blowka!

2016-07-28

Blowek
Blowek jako czwarty YouTuber w Polsce przekroczył liczbę 2 milionów subskrypcji. Wcześniej taką wartością fanów mogli pochwalić się jedynie SA Wardęga, Abstrachuje TV i ReZigiusz.

Kanał Karola istnieje już od 5 lat. Jest jednym z najpopularniejszych kanałów w Polsce. Pojawiło się na nim ponad 860 materiałów polubionych ponad 19 milionów razy i skomentowanych przez prawie 4 miliony osób. Jest to najpopularniejszy pod względem komentarzy kanał gamingowy w Polsce. Filmy nagrane przez Blowka zostały wyświetlone ponad 365 milionów razy.

 

2 tysiące zdrapek

Z okazji zdobycia 2 milionów subskrybcji Karol postanowił kupić i zdrapać 2 tysiące zdrapek przeznaczając wygraną na cele charytatywne. Blowek odwiedził kilka sklepów i wydając 2 tysiące złotych kupił kupony. Udało mu się wygrać 460 zł. YouTuber stwierdził, że akcja nie należala do opłacalnych, ale spełnił nią swoje marzenie. Na cele charytatywne przeznaczył 2 tysiące, czyli kwotę jaką wydał na zdrapki, więc do wygranej musiał dopłacić. Cel mogą wybrać jego widzowie.

 

 

Od czego się zaczęło?

W 2011 roku Karol zaczął od prezentowania w internecie swojej gry w Minecrafta. To, co pokochali jego odbiorcy, to poczucie humoru z jakim od samego początku prezentował rozgrywki na YouTubie. Blowek bardzo szybko zyskał popularność. Już po 2 latach działalności zdobył pół miliona subskrybentów, aby w 2014 roku osiągnąć milion. Dość szybko przestał skupiać się na Minecrafcie, transmitując także relacje z innych gier, nie rezygnując jednak z humorystycznego podejścia. Wciąż najbardziej popularnym wideo Blowka jest przeróbka piosenki Carly Rea Japses “Call me maybe”, którą Karol nagrał razem z Masterczółkiem w 2012 roku. Ma ona ponad 9 milionów wyświetleń.

 

Fenomen Blowka

Na czym polega fenomen YouTubera? Sam Karol często mówi o tym, że kocha swoją pracę i chciałby ją wykonywać jak najdłużej. Dzięki temu, że nagrywanie sprawia mu przyjemność, robi to najlepiej jak potrafi swoim entuzjazmem przyciągając odbiorców, szczególnie tych młodych. Istotne jest to, że Blowek nie skupia się jedynie na finansowym aspekcie swojej działalności. Sumy, jakie zarabia na swoim kanale są efektem nie tylko ciężkiej pracy, ale i skutkiem ubocznym rozwijania pasji. Oprócz YouTuba, swoją obecność zaznacza także w innych mediach społecznościowych. Może pochwalić się ponad 720 tysiącami fanów na Facebooku oraz 415 tysiącami obserwyjących na Instagramie.

Źródło: https://www.instagram.com/blowek5/

Nie tylko Minecraft

Blowek wciąż się rozwija. Jego kanał w dalszym ciągu pokazuje przede wszystkim rozgrywki minecraftowe i nie tylko, ale też coraz częściej nagrania z zupełnie innych dziedzin. Karol postanowił spróbować także z vlogowaniem. Kręci filmy, w których możemy zobaczyć jego rozmowy z gwiazdami oraz challenge. Zdobywa w ten sposób serca coraz większej ilości nastolatków, nie koniecznie tylko tych zainteresowanych grami. Na swoim kanale gościł już Mateusza Gesslera i Krzysztofa Hołowczyca w programie BlowStar, czy w Cezarego Pazurę w 7 seconds challenge.
 

Dlaczego wśród tak wielu YouTuberów to właśnie Blowek odnosi tak duży sukces? Wydawać by się mogło, że właściwie każdy mógłby nagrywać przebieg swojej gry na konsoli czy komputerze. Dlaczego tak niewielu osiąga rzeczywiste rezultaty? Do działań prowadzonych na blogu czy vlogu potrzebna jest pasja i charyzma. Niezbędna jest także ciężka, systematyczna praca. Karol emanuje w swoich nagraniach pozytywną energią. Oglądający go młodzi gracze cenią szczególnie poczucie humoru i lekkość z jaką podchodzi do tematu. Wyniki jakie osiąga w ilości subskrybcji oraz aktywność na jego kanałach wskazują, że jest niezaprzeczalnie jednym z najbardziej lubianych i cenionych YouTuberów w Polsce.

Autor: Anna Kubik

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43