Znajdź nas!
Aktualności

Blogerki testują i stylizują kolekcję Esmara Premium z Lidla

2016-09-07

Lidl
Lidl zaprosił do promocji marki Esmara Premium kilka blogerek. Jak wyglądała współpraca? Co zaprezentowały blogerki? Czy kolekcja Lidla spełniła ich oczekiwania?

To nie pierwszy raz, gdy Lidl zaprasza do współpracy blogerki. Tym razem robi to przy okazji akcji promocyjnej nowej kolekcji odzieży Esmara Premium, która stawia na dobrej jakości ubrania bazowe w rozsądnej cenie. Do współpracy zostały zaproszone między innymi: Styledigger, Szafa-Sztywniary, Fashionable, Simplicite, Mystylerooksana, Szafaaleksandry, Syllvianna, Maffashion oraz Worldfashionstyleeve. Przedstawiły one zróżnicowane stylizacje bazujące na kolekcji Esmara, a każda z nich przygotowała dla czytelników interesujący wpis.


Na początek: niespodzianka

Współpraca Lidla z blogerkami w większości przypadków zaczęła się od niespodzianki. Blogerki zostały zapytane o chęć uczestniczenia w promocji najnowszej kolekcji Lidla, a po wyrażeniu zgody dopytane o swój rozmiar. Niektóre z nich same mogły wybrać poszczególne ubrania, inne nie wiedziały co znajdą w pudełku. Jak wspomina Ewa z Worldfashionstyleeve: ,,Co prawda nie mogłam wybrać konkretnych ubrań, ale te, które otrzymałam, były idealnie dopasowane do mojego rozmiaru. Z drugiej strony, gdybym z góry wiedziała co znajdę w boxie nie byłoby efektu zaskoczenia, a na tym najbardziej mi zależy otrzymując niespodzianki”. Każdy z elementów garderoby przyszedł zapakowany w osobne eleganckie pudełeczko, a całości dopełnił spersonalizowany liścik z opisem idei slow fashion, przedstawieniem kolekcji oraz zachętą, by podzielić się wrażeniami z czytelnikami.


Źródło: http://fashionable.com.pl/2016/08/29/nowosci-szafie-typu-basic-czyli-trendy-slow-fashion 
Ania z Fashionable prezentuje ozdobne pudełka z poszczególnymi elementami kolekcji Esmara.

 

Stylizacja? Dowolna!


Źródło: http://szafasztywniary.blogspot.nl/2016/08/halo-baza.html 
Joanna w swojej stylizacji z ubraniami z kolekcji Esmara.


Jak twierdzi Joanna prowadząca bloga SzafaSztywniary: ,,Marka i agencja wykazały się dużym zrozumieniem charakteru mojego bloga, nie oczekiwały laurki, tylko pozwoliły mi zaprezentować i opisać ubrania po mojemu". Takie posunięcie ze strony Lidla to strzał w dziesiątkę. Dzięki pozostawieniu blogerkom wolności przy tworzeniu wpisów, każda z nich przygotowała post, który wpisuje się w charakter i tematykę bloga oraz porusza ciekawe dla czytelników tematy. Joanna na swoim blogu Styledigger zamieściła kilka zestawień z jednym żakietem w roli głównej, za to Katarzyna autorka Simplicite pokusiła się o poradnik jak stworzyć capsule wardrobe na okres przejściowy między latem a jesienią. Każda z blogerek zaprezentowała różnorodne stylizacje na wszystkie okazje: począwszy od codziennych, a skończywszy na tych bardziej wyjściowych.



Źródło: https://maffashion.pl/290816-2/
Stylizacja Maffashion z wykorzystaniem bluzki z Lidla.



Źródło: Katarzyna (Simplicite.pl) http://simplicite.pl/przejsciowa-capsule-wardrobe-wersji-ekonomicznej/ 
prezentuje capsule wardrobe w wersji ekonomicznej z wykorzystaniem ubrań z kolekcji Esmara Premium

 

Wrażenia po współpracy

Współpraca przy promocji kolekcji Esmara według blogerek przebiegła jak najbardziej pomyślnie. Wystarczy zacytować ich wypowiedzi:

  •  Joanna (SzafaSztywniary): ,,Wszystko przebiegło sprawnie, bezproblemowo i w bardzo miłej atmosferze (tutaj ukłony w stronę pani Karoliny Partyki z 24/7 Communication)”.
  • Roksana (Mystylerooksnanna): ,,Jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Ubrania są bardzo dobrej jakości, często je noszę. Szczerze jestem zadowolona.”
  • Ewa (Worldfashionstyleeve): ,,Cała współpraca przebiegła profesjonalnie i z klasą, na bardzo wysokim poziomie”.

 

Recepta na współpracę z blogerkami

Lidl starannie przygotował się do współpracy z blogerkami. Zdecydował się na blogi reprezentujące różne style i sposoby podejścia do mody, tak by każdy zainteresowany kolekcją Esmara Premium mógł znaleźć stylizację i wpisy najbliższe jego gustom. Brak ograniczających wytycznych i wymogów sprawił, że posty niczym nie odbiegają od tych, które na co dzień można przeczytać na blogach autorek. Jest ciekawie, jest inspirująco, czyli tak jak powinno być przy każdej współpracy z marką!

 

Więcej stylizacji blogerek:


Zdjęcie główne. Źródło: http://worldfashionstyleeve.pl/2016/09/modal-co-to-takiego/


Źródło: http://worldfashionstyleeve.pl/2016/09/modal-co-to-takiego/



Źródło: http://szafaaleksandry.blogspot.com/2016/09/kolekcja-premium-by-esmara-lidl-jakie.html

 


Źródło: http://fashionable.com.pl/2016/08/29/nowosci-szafie-typu-basic-czyli-trendy-slow-fashion


Źródło: http://simplicite.pl/przejsciowa-capsule-wardrobe-wersji-ekonomicznej/


Źródło: http://styledigger.com/tag/wpis-we-wspolpracy-z-marka-lidl


Źródło: http://syllvianna.blogspot.com/2016/08/premium-collection-by-esmara.html


Źródło: http://mystylerooksanna.blogspot.com/2016/08/back-to-school-esmarapremium-lidl.html


Źródło: http://szafasztywniary.blogspot.com/2016/08/halo-baza.html

 

Autor: Martyna Chmielewska

 

 

 

 

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096