Znajdź nas!
Aktualności

Twórcy wideo powalczą o wyjazd do YouTube Space

2016-09-13

Grand Video Awards
Tylko do 17 września przyjmowane będą zgłoszenia do II edycji Grand Video Awards. Ideą ogólnopolskiego konkursu autorów wideo organizowanego przez miesięcznik „Press” jest docenienie najbardziej kreatywnych i oryginalnych twórców polskiego wideo w Internecie. Wśród laureatów zeszłorocznej edycji znaleźli się m.in. Sylwester Wardęga, Red Lipstick Monster, Łukasz Jakóbiak czy wyróżniony w dwóch kategoriach Włodek Markowicz.

Nagrody przyznawane przez Grand Video Awards są uhonorowaniem najbardziej nowatorskich autorów materiałów wideo, promocja najlepszej twórczości w polskim Internecie oraz budowanie przestrzeni do spotkania przedstawicieli największych marek z twórcami wideo. Do zeszłorocznej edycji GVA zgłoszono 764 filmy, z których jury do konkursu głównego zakwalifikowało 713 prac. 


Foto: Archiwum Press

Jak przekonywali pomysłodawcy, każdy materiał nadawał się na nominację, a być może na nagrodę główną, a prawdziwie trudne zadanie miało konkursowe jury. - W tej samej kategorii były filmy kręcone przez profesjonalistów z dużym budżetem i zapleczem ludzkim oraz filmiki robione przez 1-2 osoby i kręcone sprzętem za kilkaset złotych. Nie było widać różnicy - mówi o poziomie pierwszej edycji Andrzej Garapich z Polskiego Badania Internetu. Zwycięzców I edycji można zobaczyć tutaj.

Foto: Archiwum Press

 

Wkrótce nazwiska składu jury GVA

Zgłoszenia do II edycji konkursu będą przyjmowane do soboty 17 września br. za pośrednictwem specjalnego formularza dostępnego na stronie internetowej www.grandvideoawards.pl. Dzięki współpracy z Audio Network uczestnicy konkursu będą mogli uzyskać bezpłatny dostęp do biblioteki muzycznej na potrzeby przygotowania materiałów konkursowych. Przesłane materiały wideo oceni jury, w skład którego wejdą specjaliści od mediów społecznościowych, fachowcy z dziedziny produkcji telewizyjnej, filmowej i internetowej, eksperci z agencji reklamowych, dyrektorzy zarządzający największych marek oraz uznani twórcy wideo w sieci. Jak poinformowali nas organizatorzy, w najbliższych dniach poznamy nazwiska osób, które zasiądą w tegorocznym jury II edycji GVA. Do finałowej gali dojdzie 27 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

 

Nagrody GVA w kilkunastu kategoriach

Wideo na konkurs można zgłaszać w dziesięciu kategoriach: vlog (wideoblog, pamiętnik, dziennik w formie wideo), gaming (recenzje gier, letsplaye), wideotutorial (tutoriale porady, DIY), lifestyle (styl życia, celebrity, fashion, beauty), wideo popularnonaukowe (np. naukowe, historyczne, edukacyjne), hobby (sport, podróże, pasje), entertainment (sondy uliczne, pranki, rozrywka), comedy (satyra, stand-up, humor), publicystyka, wideorozmowa oraz branded content (treści z komunikatem marki).  W trakcie uroczystej gali zostanie przyznana również nagroda za „debiut roku”, w której triumfować może twórca, który utworzył swój kanał w okresie między 1 września 2015 a 15 września 2016 roku. Wyróżnienie za „osobowość roku” otrzyma osoba o niekwestionowanych dokonaniach, wyznaczająca trendy i ciesząca się wpływem na innych twórców wideo. Ponadto przyznana zostanie „nagroda widzów”, którą otrzyma materiał wideo z największą liczbę głosów w głosowaniu przeprowadzonym na stronie www.grandvideoawards.pl. W pierwszej edycji GVA swoją widownie do oddawania głosów najmocniej zaangażował jeden z najpopularniejszych performerów w kraju Sylwester Wardęga.


Foto: Archiwum Press

Na najlepszych czeka wizyta w YouTube Space

Jak informują organizatorzy, zwycięzcy GVA zostaną zaproszeni przez YouTube do Berlina na dwudniową wizytę w „YouTube Space”. To wyjątkowa przestrzeń dla społeczności twórców wideo, w którym mogą uczyć się od najlepszych ekspertów branży, mają szansę poznawać inne gwiazdy YouTube i współpracować ze sobą. Laureaci będą mieli zagwarantowany również bezpłatny dostęp do najnowszego sprzętu audio-wideo oraz służącego do edycji. Dzięki temu będą mogli tworzyć jeszcze ciekawsze jakościowe materiały na swoje kanały. Więcej informacji oraz regulamin konkursu znajdują się na Grandvideoawards.pl.

Autor. Bartłomiej Kawalec

 

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096