Znajdź nas!
Aktualności

LifeTube z pompą świętował 3. urodziny!

2016-10-04

Lifetube
To była impreza godna największej agencji zrzeszającej gwiazdy polskiego YouTube’a. Internetowi twórcy licznie stawili się na trzecich urodzinach LifeTube’a, podczas których nie mogło zabraknąć kolorowych drinków i tortu. Jubileusz wsparła marka Play oraz producent wódki Lubelskiej, który zdecydował się na niestandardową i bardzo oryginalną akcję promocyjną.

Wysokie stężenie gwiazd w Villi Foksal

Kto pojawił się na imprezie urodzinowej LifeTube’a? Sama śmietanka polskiej sceny YouTube’a. Fotoreporterom na ściance pozowali: Łukasz Jakóbiak (20m2), Martin Stankiewicz, Karol Paciorek, Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga), Maciej „Wapniak” Wapiński, Nadia Długosz i Ola Nowak (Beksy), Natalia Szymaniec i Karolina Pielesiak (Szparagi), Radosław Kotarski (Polimaty), Paulina Mikuła (Mówiąc inaczej), Piotr Ogiński (Kocham Gotować) czy Piotr Dybski (Matura to Bzdura). Z największych gwiazd stajni na imprezie brakowało praktycznie tylko chłopaków z AbstrachujeTV.

 

Trzecie urodziny @lifetube.pl

A photo posted by Martin Stankiewicz (@martinstankievitz) on

 

Martin nie zabrał Laury…

W plejadzie internetowych gwiazd prawdziwie oryginalnym strojem w tłumie wyróżniał się Martin Stankiewicz, który ku rozpaczy zwłaszcza męskiej części gości na imprezę przybył bez swojej piękniejszej połowy - Laury. Wśród rozmów poruszanych w lożach dominowały głównie tematy wakacyjne, ale nie brakowało także poważnych wątków związanych z planami na dalszą działalność YouTuberów.  Imprezę urodzinową wsparły również marki, które na co dzień współpracują z agencją, a w ich działaniach marketingowych wykorzystują wizerunek twórców wideo.

Play Tidal obecny na urodzinach

Jedną z nich jest marka Play, która regularnie współpracuje z LifeTube i jest partnerem strategicznym agencji. Sieć komórkowa w kampanii „Internet przechodzi do Play” chętnie korzysta z usług influencerów. W działaniach marketingowych biorą udział: AdBuster, Beksy, Drollercaster, Jelenie Jaja, Kaiko, Lisie Piekło, Kocham Gotować, Martin Stankiewicz, Mówiąc Inaczej czy Szparagi. Play na bieżąco wspiera komunikację i silnie zaznaczył swoją obecność podczas urodzin.

Lubelska namalowała graffiti

Partnerami imprezy była również linia zegarków AM:PM, która twórcom zrzeszonym w agencji ufundowała gadżet ze swojej kolekcji. Na bardzo oryginalną akcję promocyjną podczas urodzin zdecydował się producent wódki Lubelska. Marka postanowiła przygotować graffiti, które powstawało „pod chmurką” w trakcie trwania imprezy. Niestandardowy pomysł przykuwał uwagę gości, którzy zastanawiali się co przedstawia kolorowe dzieło, które z pewnością zapadło w pamięci twórców.

Czym jest LifeTube?

LifeTube powstał w 2013 roku jako MCN - wielokanałowa sieć YouTube, obecnie największa sieć tego typu w kraju. Spółka pełni rolę telewizji nowej generacji, agencja wyspecjalizowana w influencer marketingu zrzesza obecnie ok. 250 twórców wideo prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. W sumie dociera do 30 mln stałych widzów (suma subskrypcji) i generuje średnio 225 mln wyświetleń miesięcznie. To dwukrotnie lepszy wynik niż w ubiegłym roku.

Autor: Bartłomiej Kawalec

Zdjęcia: Materiały prasowe

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
Kioski 2016-10-05, 09:22
Bardzo fajny event osobiście oglądam Martina i tworzy fajny content :)
ramal.pl
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096