Znajdź nas!
Aktualności

Blogerskie róbta co chceta w kampanii Eurobanku - kulisy współpracy

2016-10-10

Blogerzy i youtuberzy podjęli współpracę z Eurobankiem przy promocji rachunku oszczędnościowego Ekstra Zysk. Kto podzielił się swoimi patentami na oszczędności? Blogerzy z drużyny damskiej i męskiej zdradzają kulisy współpracy.

 

 

Kobiety kontra mężczyźni — kto podjął współpracę z Eurobankiem?

Eurobank do promocji rachunku oszczędnościowego Ekstra Zysk zaprosił influencerów. Blogerzy i youtuberzy zostali podzieleni na dwie drużyny: kobiecą i męską. Na czas trwania akcji jej ambasadorzy dzielą się z czytelnikami patentami na oszczędzanie oraz rywalizują w bitwie na głosy. Do drużyny kobiet należą: Nishka, Dorota.in, Mamiko, oraz Sprytne babki, a męską drużynę zasilają: Blog Ojciec, Spider’s Web, Kulturą w płot i 5 sposobów na.

Eurobank postawił na influencerów z różnych dziedzin: począwszy od tematyki rodzicielskiej, poprzez technologię, a skończywszy na lifestyle. Wybór ten pozwolił na uzyskanie bazy tekstów i video o oszczędzaniu z różnych punktów widzenia. Co więcej, sprawił, że temat osobistych finansów stał się popularniejszy u większej grupy konsumentów mających zróżnicowane zainteresowania i będących w różnym wieku. Kamil Nowak (Blog Ojciec) zapytany o kryteria doboru blogerów odpowiada: ,,Wydaje mi się, że postawiono na osoby, które w swoich kategoriach są rozpoznawalne i których zdaniu odbiorcy ufają”. Podobnego zdania jest także Natalia Tur (Nishka):

,,Wydaje mi się, że kryterium doboru była różnorodność dziedzin, w jakich poruszają się blogerzy lub youtuberzy: blogi poświęcone życiu w rodzinie: czyli ja i Blog Ojciec, kuchni i stylowi życia: Dorota Kamińska, technologii: Spider's Web lub kulturze: Kulturą w Płot itd. Dzięki temu, możliwe było przedstawienie kwestii oszczędzania na różny sposób, bo każdy z nas, zachęcając do oszczędzania, odnosił się do swojej dziedziny”.

Wpisy i filmy o tematyce oszczędzania pojawiły się na osobistych kanałach influencerów oraz specjalnej stronie utworzonej przez Eurobank na potrzeby wydarzenia.


Dział z pomysłami ambasadorów Źródło: www.mistrz-oszczedzania.pl

 

Co influencerzy powiedzieli nam o oszczędzaniu?

Każdy podszedł do realizacji tematu na swój sposób. Natalia Tur (Nishka.pl) stworzyła humorystyczny wpis jak namówić swojego męża do oszczędzania, by samej móc kupować to, na co ma się ochotę. Na pytanie, co skłoniło ją do współpracy z Eurobankiem stwierdziła:

,,Zdecydowałam się na współpracę z Eurobankiem, bo bardzo spodobała mi się formuła konkursu Mistrz Oszczędzania. "Sztuką" posiadania konta w banku jest posiadanie na nim środków finansowych, a bez umiejętności oszczędzania, za to przy niezbyt dużych wpływach — na co pewnie uskarża się większość z nas — to trudna sztuka. Promowanie oszczędzania uważam więc jak najbardziej sensowne, a gdy jeszcze można to ubrać w żart i dowcip, a przy tej współpracy to było możliwe — byłam więc na nią otwarta”.


Nishka z humorem o oszczędzaniu. Źródło: www.mistrz-oszczedzania.pl

 

Kamil Nowak (Blog Ojciec) udzielił ważnych rad dotyczących edukacji finansowej dzieci, a Michał Fedorowicz (Kulturą w płot) podsunął kilka rozwiązań na oszczędności dla wielbicieli rozwoju kulturalnego.


Źródło: Kanał Mamiko


Mamiko zgodnie z konwencją swojego kanału na youtube nagrała antyporadnik oszczędzania, gdzie zdradza między innymi patent na oszczędzanie prądu, przy graniu w gry komputerowe. Sprytne babki i 5 sposobów na połączyli siły i rzucili sobie kilka wyzwań między innymi ,,Nietypowa skarbonka”, czy  ,,Wystrój wnętrza”. Dorota.in w swoim video zajęła się podstawami planowania budżetu i sposobami na rozsądne zakupy.

 

Przemek Pająk (Spider’s web) zdradził, jak nowoczesne technologie ułatwiają oszczędzanie.
Jak technologia pomaga w oszczędzaniu? Źródło: www.mistrz-oszczedzania.pl

 


Co mówią influencerzy o współpracy z Eurobankiem?

Eurobank pozwolił blogerom i youtuberom na nieograniczoną kreatywność. Natalia Tur (Nishka.pl) zwraca uwagę na dowolności przy tworzeniu treści: ,,Jestem zadowolona ze współpracy. Przede wszystkim dlatego, że Eurobank w żaden sposób nie ingerował w treść moich tekstów: na moim blogu i stronie poświęconej konkursowi. Jako blogerka, czyli twórczyni treści, bardzo sobie cenię autonomię i Eurobank mi to umożliwił”.

Kamil Nowak (BlogOjciec.pl) na pytanie, dlaczego zgodził się na współpracę z Eurobankiem odpowiada: ,,Na współpracę z Eurobankiem zdecydowałem się, bo spodobało mi się oryginalne podejście do tematu i znalezienie wspólnego mianownika pomiędzy ludźmi z zupełnie różnych kategorii, którzy docierają do zupełnie innych odbiorców”. 

Pod koniec października dowiemy się, która blogerska drużyna została mistrzami oszczędzania. Komu kibicujecie — teamowi kobiet, czy mężczyzn?


Autor: Martyna Chmielewska

 

 

 

Źródło zdjęcia głównego: www.mistrz-oszczedzania.pl

 

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096