Znajdź nas!
Aktualności

Blogerki w tajemniczej kampanii Rimmel

2016-11-03

Zuzanna Kołodziejczyk Rimmel
Zuzanna Kołodziejczyk, Berry Malinowska, VIVA-A-VIVA i Julia Wieniawa wzięły udział w akcji wprowadzającej na rynek nową maskarę Rimmel Scandaleyes Reloaded. Jako tajne agentki zaliczały kolejne misje rozgrywające się równolegle w digitalu i w świecie rzeczywistym.

Podchody w nowym wydaniu

Akcja nawiązywała do spotu Rimmel, w którym występowała Cara Delevingne. Na potrzeby projektu Rimmel wysłał swoim agentkom sekretną walizkę, której nie mogły otworzyć. Każda z nich dostała zadania, w które musiała zaangażować swoich fanów. Aby zaliczyć wszystkie misje i zdobyć kolejne cyfry kodu potrzebnego do odblokowania walizki, dziewczyny musiały wyjść z domu i szukać wskazówek w Warszawie. Za sprawą Instagram Stories odbiorcy mogli na bieżąco śledzić ich postępy. Finalnie agentki dotarły do studia nagraniowego, w którym udało im się otworzyć walizki.  Znalazły w nich nową maskarę Rimmel Scandaleyes Reloaded.

Kody zdobyte przez dziewczyny upoważniały fanów do odebrania darmowego tuszu do rzęs. Sto dwadzieścia maskar Rimmel Scandaleyes Reloaded rozeszło się w 5 minut od ich publikacji.

 

Liczy się efekt

Każdy z nas zna słynny tekst o tym, że lubimy te piosenki które już znamy. Stąd pomysł na unowocześnienie i przeniesienie do świata wirtualnego znanej wszystkim gry w podchody. Dzięki temu udało nam się stworzyć kampanię, która zaangażowała zarówno influencerów jak i grupę docelową. Efekty przerosły nasze najśmielsze oczekiwania - mówi Joanna Gerlée Head of Creative w Digital Kingdom. 

Akcja odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych. Filmy wyświetlane były 720 000 razy, a  po maskary zgłosiło się ponad 2066 osób.

Digital Kingdom udowodniło, że właściwy przekaz, dostarczający angażującej rozrywki i dobre połączenie mediów społecznościowych zapewnia dotarcie do  młodych konsumentów.

Agencja współpracuje z marką Rimmel od 2014 r. 

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43