Znajdź nas!
Aktualności

Jak Niemodne Polki czekają na święta?

2016-12-21

Niemodne polki
Niemodne Polki postanowiły dać prezenty blogerkom. Nie obyło się bez uszczypliwości. Kto i dlaczego pojawia się w blogerskim kalendarzu adwentowym?

 

Niemodne Polki to fenomen ostatnich lat. Blog założony z chęci obśmiania trendów rządzących blogosferą oraz hipokryzji niektórych blogerek jest wciąż popularny, mimo tego, że na chwilę obecną Niemodne możemy poczytać tylko na ich fanpage'u. Dlaczego potrzebujemy Niemodnych i skąd bierze się ich popularność?

 

Misja Niemodnych Polek


Blog Niemodnych Polek i ramka z ulubionymi blogerskimi trendami. Źródło: niemodnepolki.blogspot.com

Niemodne Polki pojawiły się w 2012 roku w świecie blogosfery. Szybko zdobyły popularność, wypełniając tym samym tworzącą się niszę. Przez ostatnie lata pojawiały się blogi i fanpage, których tematyka była zbieżna z Niemodnymi, jednak nie wzbudziły one dużego zainteresowania i szybko zniknęły. Co nomen omen sprawiło, że Niemodne stały się jednak modne?

Niemodne zaistniały, bo pisały o tym,  z czym wiele internautek się utożsamia. O ile blogi modowe cieszyły się wtedy ogromną popularnością, to pojawiły się głosy, że są nie tylko nastawione na szybki zysk, ale także schematyczne i nudne. Co gorsza – z roku na rok czytelniczki odkrywały coraz więcej grzeszków blogerek. Niemodne w tym czasie zwracały uwagę na kampanie reklamowe przeprowadzane przez znane blogerki i ich brak wiarygodności. Blogerkom zaczęto wytykać błędy i nieścisłości, co sprowokowało sporo nieprzyjemnych wymian zdań. Niektóre internetowe gwiazdy wycągnęły z tego nawet odpowiednie wnioski.

Niemodne trzymały rękę na pulsie i komentowały bieżące wydarzenia. Blogerki, które stawały się coraz bardziej popularne musiały liczyć się z tym, że ktoś bacznie je obserwuje i wytknie im potknięcia, w tym takie przewinienia jak brak oznaczenia postu sponsorowanego – co dziś wydaje się oczywistością.

Blogerki często komentują krytykę, jak i wykazują się dystansem, publikując ją w swoich social media. Bywają też takie, które się obrażają, jednak niezależnie od ich reakcji zawsze są dobrze poinformowane o wypowiedziach na swój temat.

 

Niemodne przygotowania do świąt

W ramach radosnego oczekiwania na nadchodzące święta Niemodne Polki przygotowały kalendarz adwentowy z blogerkami. Na czym polega ta zabawa? Co jakiś czas pojawia się nowa znana postać i propozycje prezentu dla niej. Do tej pory ,,obdarowane” zostały takie influencerki, jak Fashionelka czy Radzka. Tej pierwszej Niemodne Polki życzyły: ,, Elizie chciałybyśmy życzyć naprawdę wiele. Ale na dobry początek wystarczą słowniki - ortograficzny, synonimów i języka polskiego. Biedulka tak strasznie męczy się z odmianą przymiotnika "genialny" aż nam jej szkoda”.

​Wczoraj trochę powiało nudą, ale za to dziś wystąpi u nas prawdziwa, może jedynie lekko przykurzona, gwiazda...

Opublikowany przez Niemodne Polki na 10 grudzień 2016


Zabawa, jak to u Niemodnych — nie obyła się bez prztyczków w nos wymierzonych w  stronę popularnych blogerek. Obrywa Fashionelka, Radzka,  Segritta, Kasia Tusk, Horkruks, czy Paulina z Beauty Fashion Shopping. Kto wie, kto będzie dalej. W komentarzach ciągle przewija się jeden pseudonim…Deynn.

Niemodne zwracają uwagę na banalne wypowiedzi rodem z powieści Paulo Coelho, śmieją się z zabiegów estetycznych oraz wykreowanego idealnego życia blogerek. Jak wspominały w wywiadzie dla portalu gazeta.pl: ,,OK, rozumiemy, że jaki lajf taki stajl, ale wychodzi na to, że życie przeciętnej blogerki składa się z wymuskanego mieszkania, kawy na wynos w popularnej kawiarni, czytania czasopism, kupowania kosmetyków i słodkiego zwierzęcego pupila. Nuda, nuda, nuda. Kto chce pooglądać to wszystko, może wybrać blogi specjalizujące się w danej tematyce”.

Kalendarz adwentowy to z pewnością oryginalne podsumowanie mijającego roku w świecie blogosfery – małych i dużych wpadek, nieudanych postów, czy kontrowersji związanych z nadmierną obróbką zdjęć. Pozostaje nam poczekać do 24 grudnia, by dowiedzieć się, kto kryje się pod ostatnim zdjęciem.

 

Niemodne Polki potrzebnie krytykują?

Influencerzy coraz częściej stają się celebrytami i rozpoznawalnymi gwiazdami. Nic dziwnego, że wraz z tym pojawia się także krytyka. Nie da się ukryć, że Niemodne Polki, piszą o tych, którzy wzbudzają kontrowersje – stąd tak wiele na ich fanpage Deynn, czy wpadek Charlize Mystery. Może nam się to podobać lub nie, jednak nie możemy odmówić Niemodnym Polkom ciętego języka i dystansu. Wytkną najmniejszą plamkę na markowym płaszczu oraz wyśmieją błędy ortograficzne w poście.

Myślałyśmy, że #heheszki na dzień dzisiejszy się wyczerpały. Ale jednak nie. #problemypierwszegoświata #wcosięubraćdokawyżebysięnieobraziła #trudnepytaniaszarlizmisteri #biznesłumenwnowymjorku

Opublikowany przez Niemodne Polki na 14 wrzesień 2016


Blogosfera profesjonalizuje się. Niegdyś początkujące blogerki dziś mają własne portale, a także dokładnie wiedzą, jak prowadzić kampanie reklamowe z firmami. Ba, mają własne firmy i sprzedają swoje produkty. Są chodzącymi markami, dlatego szczególną wagę przywiązują do swojego wizerunku – mają menadżerów, którzy im w tym pomagają. Wiele się zmieniło i wydaje się, że Niemodne Polki mają w tym swój udział.

Czytacie Niemodne Polki? Co myślicie o ich działalności?

Autorka: Martyna Chmielewska

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
Gabrysia 2017-10-17, 12:18
Wszystko dobrze, ale niepotrzebne jest wyśmiewanie się z osób "modnych" i tych "w trendzie". Można to wszystko robić co robicie z szacunkiem w ich stronę zamiast pogardy - bo to niechrześcijańskie.... KPW?
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096