Znajdź nas!
Aktualności

Rewolucja na YouTube? Dzwonek zdenerwował vlogerów

2017-01-23

Dzwonek na Youtube
Platforma YouTube wprowadziła zmiany w systemie powiadomień o nowych filmach. Do niedawna o popularności twórcy internetowego świadczyła ilość subskrypcji na kanale. Subskrypcja była dla youtubera gwarancją, że widzowie otrzymają powiadomienie o jego nowym filmie. Teraz nie jest to już takie oczywiste. Przycisk „Subskrybuj” został rozbudowany o ikonę w kształcie dzwonka.

Subskrybujesz kanał? Przeczytaj to

Jeżeli subskrybujesz kanał, platforma YouTube wyśle do ciebie informację tylko o tym filmie, który cieszy się największą liczbą aktywności – ma dużą liczbę wyświetleń, komentarzy, polubień. Taka zmiana oznacza, że możesz przegapić mało popularny materiał wideo, który akurat dla ciebie może być interesujący. Co zrobić, aby otrzymywać powiadomienia o wszystkich nowych filmach?
 

Subskrybuj i wciśnij ikonę dzwonka

Na początek wciśnij przycisk „Subskrybuj” pod filmem. Czerwony klawisz zmieni kolor na szary, a obok niego pojawi się mała ikona w kształcie dzwonka. Musisz w nią kliknąć! To nie wszystko. Na ekranie komputera pojawi się także okno dialogowe – zaznacz opcję: „Chcę otrzymywać wszystkie powiadomienia z tego kanału”. Swoją decyzję potwierdzamy klawiszem „Zapisz”.
 

- Subskrypcje są bez sensu – mówi Gonciarz 

- Na YouTubie jest ostatnio strasznie duże zamieszanie, jeśli chodzi o zasięgi, subskrypcje, itd. Też po komentarzach widzę, że jest dużo ludzi, którzy piszą do mnie, że nie dostają powiadomień o tym, że są nowe filmy. Jeżeli chcecie temu przeciwdziałać, kliknijcie ten dzwoneczek, który jest obok przycisku „Subskrypcji” - zachęcał Krzysztof Gonciarz w swojej serii vlogów z Japonii. - Mnie to denerwuje, że trzeba to mówić, bo to powoduje, że subskrypcje są kompletnie bez sensu -  otwarcie krytykował Gonciarz. Co ciekawe, tydzień po tym apelu, jego kanał przekroczył barierę 500 tysięcy subskrypcji, a to oznacza, że czasami opłaca się poprosić o zaangażowanie widzów. 
 


Cyber Marian tańczy w rytm dzwonka

Skargi fanów na brak powiadomień o nowych filmach dotarły także do Cyber Mariana. Najnowsze wydanie Cyber Info nie obyło się bez pytania „Czy tylko mi nie przyszło powiadomienie?”. Cyber Marian postanowił zadziałać błyskawicznie. Twórca, znany z popularnych parodii oraz śmiesznych filmów, stworzył piosenkę, w której osobiście zachęca do kliknięcia w dzwonek. - Dzieją się jakieś dziwne rzeczy na YouTubie. Nie wystarczy zrobić fajny filmik – ocenił Cyber Marian. Widzieliście, jak tańczy w sukience i damskiej bluzce w panterkę? Zobaczcie koniecznie. I kliknijcie w dzwonek, bo możecie przeoczyć wiele ciekawych filmów, które powstają na waszych ulubionych kanałach.

 

Dzwonek przy Subskrypcji. Po co?

YouTube zdał sobie sprawę, że powoli zaczyna męczyć. Obecnie ma ponad miliard użytkowników. Każdy z nich otrzymuje kilka powiadomień dziennie. Zazwyczaj dotyczą twórców, którzy wyrobili sobie duże zasięgi. Taki model promowania sprawia, że trudniej zaistnieć początkującym vlogerom – nowe produkcje giną pomiędzy popularnymi filmami. Nowy model powiadamiania ma wyrównać szansę na sukces w sieci. Od teraz liczy się zaangażowanie pod każdym filmem i nawet najbardziej popularni youtuberzy muszą postawić na jakość. Jeżeli chcesz oglądać wszystko - kliknij dzwonek.  

Autor: Bartosz Walat

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096