Znajdź nas!
Aktualności

Share Week 2017, czyli twórcy polecają twórców

2017-03-17

Szukasz sposobu, by pozyskać nowych widzów lub czytelników? Ruszyła akcja, która pomaga powiększyć zasięgi. Nie musisz komentować, lajkować i udostępniać. Wystarczy, że wskażesz swoich trzech ulubionych autorów. Na czym to polega?

 

 

Bloger Andrzej Tucholski po raz szósty podjął się stworzenia rankingu twórców – najlepszych Waszym zdaniem. Formuła zabawy przypomina internetowy łańcuszek. Aby zaistnieć, trzeba opublikować listę 3 internetowych autorów, których sami podglądacie. Zasady są proste!

 

Krok 1 – Polecaj

Blogerzy na blogach polecają blogerów, youtuberzy robią film o youtuberach, a podcasterzy odcinkami podcastów polecają innych podcasterów. Jasne?! W formie tekstu, wideo i audio warto nie tylko wymienić swoich ulubionych twórców, ale także zrobić im darmową reklamę, opisać tematykę, jaką się zajmują, polecić ulubione wpisy lub produkcje. Link do autorskiego materiału trzeba opublikować w komentarzu pod wpisem na blogu Andrzeja lub pod filmem na jego kanale YouTube – w zależności, czy prowadzisz bloga, czy nagrywasz filmy. Jeżeli już wskazałaś/eś, kto ci imponuje, kogo podglądasz, gdzie szukasz inspiracji, musisz uzupełnić formularz zgłoszeniowy. To konieczne, aby na koniec zabawy powstał rzetelny ranking. Jakaś zachęta? W zeszłorocznej edycji 487 twórców oddało 1461 głosów na 797 twórców (!)


Link do formularza: http://andrzejtucholski.pl/2017/tworcy-polecaja-tworcow-zgloszenia-share-week-2017/

 

Krok 2 – Promuj

Akcja polecania potrwa do 26 marca 2017 roku. To czas, kiedy każdy, nawet początkujący i mało doświadczony twórca blogosfery może wyrazić swoje zdanie. Co ważne, może pokazać, że cenne, merytoryczne, rzeczowe dla niego treści pojawiają się na niszowych blogach. Takie zasady są fair! - Osoby piszące blogi to najdojrzalsi czytelnicy blogów a osoby nagrywające filmy to najdojrzalsi widzowie innych filmów. Powstaje więc fantastyczna lista godnych uwagi twórców, których warto śledzić – uważa pomysłodawca akcji Andrzej Tucholski. Zaledwie po dwóch dniach od startu tegorocznej edycji, otrzymał ponad 50 zgłoszeń. - Od lat obserwuje akcję Andrzeja. Tym razem postanowiłem się dołączyć do zabawy – napisał GeekWork.pl. W sieci pojawiają się też liczne posty, które wydaje się być początkiem nowych znajomości.

 

Krok 3 – Poznaj

- Wielkie podziękowania dla bookiecik.pl za wyróżnienie, czyli za głos oddany w plebiscycie – pisze w sieci autor pisanepopijaku.pl. - Get the life po raz pierwszy został wczoraj polecony w akcji #SHAREWEEK przez Ekopozytywna! Dziękuję! - cieszy się autorka bloga o kuchni i stylu życia. Z dnia na dzień przykładów jest więcej. - Twórcy otwierają się na siebie nawzajem jako tworzący koleżanki i koledzy, zawiązują się prawdziwe relacje - komentuje Tucholski. Patrząc na polecenia, popularni autorzy wymieniani są koło debiutantów, celebryci przy pasjonatach niszowych tematów. A to oznacza, że akcja może przetasować listę blogów, jakie zapisaliśmy w zakładce „Ulubione”. Top 10 zeszłorocznej akcji Share Week pokazał, że polska blogosfera jest o wiele bardziej różnorodna niż ta z pierwszych stron e-gazet. Czas na nowe.

Kto trafi do rankingu tym roku? Przekonamy się w kwietniu. Dziś trzeba zrobić – Krok 1.

 

Autor: Bartosz Walat

 

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096