Znajdź nas!
Aktualności

Linie lotnicze KLM i czołowi blogerzy podróżniczy wspólnie inspirują do spełniania marzeń

2017-10-25

Ruszyła wyjątkowa kampania, w której bierze udział aż 6 popularnych blogów. Linie lotnicze nawiązały współpracę z blogerami podróżniczymi.

 

 

 

Warszawa, 24.10.2017 r. – Kto lepiej zna się na liniach lotniczych niż blogerzy podróżniczy? A kto lepiej zna się na ciekawych kierunkach podróży niż linie lotnicze? Dlatego sześć topowych blogów podróżniczych w Polsce połączyło siły z linią KLM, która od dawna docenia zalety współpracy z blogosferą. Wystartowała nowa kampania promocyjna pod hasłem „Podróże Marzeń KLM”, która będzie inspiracją do spełniania marzeń o podróżach – w różnych celach i różnych kierunkach. Trzymiesięczna kampania zakończy się konkursem, w którym KLM ufunduje bilety na „podróż marzeń”.

 

Kto za tym stoi?

Tym razem projekt KLM z blogosferą ma niespotykany dotąd rozmach! Aż 6 popularnych internetowych twórców - gdziewyjechac.pl, loswiaheros.pl, adamantwanderer.com, zyciejestpiekne.eu, thefamilywithoutborders.com i lkedzierski.com wyruszy z Amsterdamu, samego serca Europy i odwiedzi 4 kolorowe kontynenty. Niebieskimi samolotami KLM! Spełniając swoje marzenia o podróżach, których wcześniej nie udało im się odbyć i inspirując swoich czytelników.

Zadaniem każdego z twórców będzie pokazać jeden kraj, jako idealny na podróż marzeń dla konkretnego typu podróżnika. Np. osoby poszukującej nowych smaków, fotografa lubującego się w nocnej fotografii czy miłośnika aktywnej wędrówki po górach.

Cała akcja potrwa 3 miesiące, a o tym, kto w niej weźmie udział i gdzie dokładnie poleci - będziemy dowiadywać się stopniowo. Blogerzy będą relacjonować wyprawy na swoich blogach i w mediach społecznościowych.

Warto śledzić te informacje - już w styczniu, pod koniec kampanii, odbędzie się wielki, ogólnopolski konkurs z biletami lotniczymi do wygrania.

Więc jeśli i Ty chcesz odbyć w 2018 roku podróż swoich marzeń, bądź na bieżąco i uważnie czytaj wpisy blogerów!

 



Skąd ten pomysł?

W świecie, w którym 90% decyzji podróżniczych jest podejmowanych online, blogi mają ogromną moc opiniotwórczą. Docierają do swojej niszy, cieszą się sympatią i zaufaniem swoich czytelników, a także operują na osobistych wrażeniach i emocjach, a nie tylko faktach, jak magazyny czy portale o podróżach. No i rozdają bilety!

Grupa twórców internetowych Bloceania, której członkowie działają wspólnie z KLM, dociera swoim zasięgiem do najróżniejszych czytelników (kampanią promocyjną miasta Kraków dotarli do ponad 700 000 odbiorców), ale też wie, co jest ważne na lotniskach i podczas długich lotów. W najbliższych miesiącach będzie głośno o tym mówić!

Głównym celem kampanii z influencerami ma być komunikat, że dzięki jednej z najbardziej rozbudowanych siatek połączeń, to właśnie KLM oferuje możliwości spełnienia marzeń kilkunastu rodzajów podróżników. Niezależnie od tego czy pasjonują cię zaginione cywilizacje, kulinaria, górskie wspinaczki, miejski lans, czy sporty ekstremalne – z KLMem dolecisz, tam gdzie chcesz. Co więcej – odkryjesz nowe pomysły na podróże dzięki inspiracjom blogerów.

Samoloty KLM docierają do niemal wszystkich zakątków świata. Aktualnie oferta lotów KLM liczy 217 miast w blisko 100 krajach na całym świecie, w tym wiele unikatowych destynacji. W podróż KLM można udać się wylatując z trzech miast w Polsce – z Warszawy, Krakowa i Gdańska.

Oferta lotów i sprzedaż biletów w promocyjnych cenach na www.klm.com.

#PodróżeMarzeńKLM #KLM #Bloceania

BLOCEANIA

Bloceania to kreatywna grupa twórców internetowych, specjalizujący się w marketingu turystycznym i storytellingu, stworzony przez twórców najpopularniejszych polskich blogów podróżniczych. Bloceanię tworzą: gdziewyjechac.pl, loswiaheros.pl, adamantwanderer.com, zyciejestpiekne.eu, thefamilywithoutborders.com. Blogi, które tworzą to tylko część ich działalności. Na codzień zajmują się marketingiem w Internecie, social mediami, tworzeniem treści podróżniczych, nowymi mediami, dziennikarstwem, grafiką, fotografią i filmem, nawet tym z drona. Uczestnicy Bloceanii postanowili połączyć swoje umiejętności, by realizować wspólnie najciekawsze kampanie a także być „hubem” pomysłów i szans dla innych blogerów i twórców internetowych.To pierwsza taka inicjatywa w Polsce.

KLM

Royal Dutch Airlines (Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze) powstały 7 października 1919 roku i są obecnie najstarszą linią lotniczą na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą. Siatka połączeń KLM z wylotem z Amsterdamu obejmuje 217 destynacji w blisko 100 krajach. Loty KLM odbywają się z lotniska bazowego Amsterdam-Schiphol, z którego w 2016 roku skorzystały 63 miliony pasażerów. W sezonie letnim 2017 roku, oferta KLM powiększa się o kolejne 12 miast (w stosunku do lata 2016). Holenderska linia dysponuje flotą 204 samolotów. KLM wraz z liniami Air  Frace stanowi główny filar Grupy AIR FRANCE KLM, do której należą też KLM Cityhopper,  HOP! oraz Transavia. KLM od wielu lat współpracuje z blogerami, influncerami i realizuje liczne kampanie z wykorzystaniem social media.

Więcej informacji o Air France i KLM oraz aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.plwww.klm.com. Informacje o Grupie AIR FRANCE KLM na www.airfranceklm.com

 

Źrodło: Bloceania

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096