Znajdź nas!
Aktualności

Youtuberka, piosenkarka czy influencerka?

2017-11-15

Zaczęła od bloga i nagrywania amatorskich piosenek, potem stała się znaną szerszej publiczności wokalistką, by następnie dołożyć do tego jeszcze inne role – YouTuberki i influencerki. Jak zmieniała się internetowa (i nie tylko) aktywność Honoraty Skarbek?

 

 

Nowe oblicze Honoraty

Trzeba przyznać, że Honorata co jakiś czas zmienia kierunek, w którym podąża jej strona www. Zaczęła od osobistego bloga typowej polskiej nastolatki („w szafie mam to, a na obiad zjadłam to”), potem zamieniła go w stronę www profesjonalnej wokalistki (kalendarz imprez, zapowiedzi nowych płyt i teledysków itp.), by teraz stworzyć miejsce będące mieszanką poprzednich stylów – śmiało można go więc zaliczyć do bloga lifestylowego. Najbardziej zaskakujące mogą być treści typu evergreen (obraz poniżej), bo przecież Honorata z dziennikarstwem czy copywritingiem nie ma nic wspólnego. Widocznie jednak taki content jest potrzebny jej odbiorcom.

 

Źródło: www.honorata-skarbek.com 

 

Dość o blogu. Są inne aspekty internetowej działalności Honey, które wzbudzają głębsze odczucia (Honorata, jeśli to czytasz, to nie martw się – pozytywne!). Mowa oczywiście o YouTube, ale nie o nagraniach coverów sprzed paru lat czy obecnych teledyskach. Na plus są filmy, w których bohaterka porusza różne życiowe kwestie, najczęściej dotyczące jej samej, ale nie tylko. Na tym samym kanale można zobaczyć też video „zza kulis”: jej podróże czy wycieczkę do sklepu meblowego. W jeszcze innych nagraniach Honorata tłumaczy się z plotek czy oskarżeń.

 

Źródło: YouTube - Honorata - Skarbek

 

Dlaczego są na plus?

Są naturalne. Widać, że piosenkarka czuje się swobodnie podczas ich nagrywania, jest wyluzowana i szczera.

Są składne językowo. Doskonale, że Honorata zwraca uwagę na poprawność wypowiadania się. Pojawiają się niewielkie błędy, ale nie przeszkadzają one w odbierze filmu. Całości słucha się przyjemnie.

Są starannie dopracowane pod kątem technicznym. Clickbaitowe tytuły, które – nie ma co ukrywać - kuszą. Przemyślane miniatury. Dobry montaż i jakość nagrania. Przyjemna muzyka w tle, która ściszana bądź wyłączana jest w odpowiednim momencie.

Są po prostu warte oglądania. Dla zwykłego relaksu, inspiracji, dowiedzenia się czegoś nowego czy dyskusji sam ze sobą.

 

Źródło: YouTube - Honorata Skarbek

 

Źródło: YouTube - Honorata Skarbek

 

Kanał na YouTube Honoraty Skarbek ma 60 tys. subskrybentów i opublikowane zostały na nim 42 filmy tego typu

 

Infuencerska przygoda

Jako idolka niektórych nastolatek Honorata wydaje się idealną kandydatką na influencerkę. Ładna, ze swoim stylem i rozpoznawalną twarzą. „Czemu by tego nie wykorzystać?” - pomyślały dwie marki: C-Thru oraz Semilac.

Tym samym Honorata od 3 lat promuje różne perfumy by C-Thru, pojawiając się np. w prasie czy na billboardach.

 

Źródło: www.honorata-skarbek.com

 

Marka Semilac czyli paznokciowy gigant wie, jak robi się marketing – także ten związany z influencerami. W ramach współpracy w ubiegłym roku Honorata stworzyła własną kolekcję 5 lakierów hybrydowych i nazwała je tytułami swoich piosenek oraz albumów. Podobno sprzedają się dobrze.

 

Źródło: www.honorata-skarbek.com

 

Kim jest zatem Honorata Skarbek? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Dla jednego Honey będzie piosenkarką, dla drugiego – vlogerką, a dla trzeciego będzie każdą z tych osób. Trzeba jednak przyznać, że choć z pozoru jej aktywność może wydawać się myląca i  niedopasowana, to na pewno jest dokładnie przemyślana. Dla każdego coś dobrego!

A Ty, co wybierasz?

 


Źródło zdjęcia głównego oraz zdjęć w artykule: www.honorata-skarbek.com 

Źródło filmów: YouTube Honorata Sharbek

 


Autor: Sandra Lepsza

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43