Znajdź nas!
Aktualności

Youtuberka, piosenkarka czy influencerka?

2017-11-15

Zaczęła od bloga i nagrywania amatorskich piosenek, potem stała się znaną szerszej publiczności wokalistką, by następnie dołożyć do tego jeszcze inne role – YouTuberki i influencerki. Jak zmieniała się internetowa (i nie tylko) aktywność Honoraty Skarbek?

 

 

Nowe oblicze Honoraty

Trzeba przyznać, że Honorata co jakiś czas zmienia kierunek, w którym podąża jej strona www. Zaczęła od osobistego bloga typowej polskiej nastolatki („w szafie mam to, a na obiad zjadłam to”), potem zamieniła go w stronę www profesjonalnej wokalistki (kalendarz imprez, zapowiedzi nowych płyt i teledysków itp.), by teraz stworzyć miejsce będące mieszanką poprzednich stylów – śmiało można go więc zaliczyć do bloga lifestylowego. Najbardziej zaskakujące mogą być treści typu evergreen (obraz poniżej), bo przecież Honorata z dziennikarstwem czy copywritingiem nie ma nic wspólnego. Widocznie jednak taki content jest potrzebny jej odbiorcom.

 

Źródło: www.honorata-skarbek.com 

 

Dość o blogu. Są inne aspekty internetowej działalności Honey, które wzbudzają głębsze odczucia (Honorata, jeśli to czytasz, to nie martw się – pozytywne!). Mowa oczywiście o YouTube, ale nie o nagraniach coverów sprzed paru lat czy obecnych teledyskach. Na plus są filmy, w których bohaterka porusza różne życiowe kwestie, najczęściej dotyczące jej samej, ale nie tylko. Na tym samym kanale można zobaczyć też video „zza kulis”: jej podróże czy wycieczkę do sklepu meblowego. W jeszcze innych nagraniach Honorata tłumaczy się z plotek czy oskarżeń.

 

Źródło: YouTube - Honorata - Skarbek

 

Dlaczego są na plus?

Są naturalne. Widać, że piosenkarka czuje się swobodnie podczas ich nagrywania, jest wyluzowana i szczera.

Są składne językowo. Doskonale, że Honorata zwraca uwagę na poprawność wypowiadania się. Pojawiają się niewielkie błędy, ale nie przeszkadzają one w odbierze filmu. Całości słucha się przyjemnie.

Są starannie dopracowane pod kątem technicznym. Clickbaitowe tytuły, które – nie ma co ukrywać - kuszą. Przemyślane miniatury. Dobry montaż i jakość nagrania. Przyjemna muzyka w tle, która ściszana bądź wyłączana jest w odpowiednim momencie.

Są po prostu warte oglądania. Dla zwykłego relaksu, inspiracji, dowiedzenia się czegoś nowego czy dyskusji sam ze sobą.

 

Źródło: YouTube - Honorata Skarbek

 

Źródło: YouTube - Honorata Skarbek

 

Kanał na YouTube Honoraty Skarbek ma 60 tys. subskrybentów i opublikowane zostały na nim 42 filmy tego typu

 

Infuencerska przygoda

Jako idolka niektórych nastolatek Honorata wydaje się idealną kandydatką na influencerkę. Ładna, ze swoim stylem i rozpoznawalną twarzą. „Czemu by tego nie wykorzystać?” - pomyślały dwie marki: C-Thru oraz Semilac.

Tym samym Honorata od 3 lat promuje różne perfumy by C-Thru, pojawiając się np. w prasie czy na billboardach.

 

Źródło: www.honorata-skarbek.com

 

Marka Semilac czyli paznokciowy gigant wie, jak robi się marketing – także ten związany z influencerami. W ramach współpracy w ubiegłym roku Honorata stworzyła własną kolekcję 5 lakierów hybrydowych i nazwała je tytułami swoich piosenek oraz albumów. Podobno sprzedają się dobrze.

 

Źródło: www.honorata-skarbek.com

 

Kim jest zatem Honorata Skarbek? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Dla jednego Honey będzie piosenkarką, dla drugiego – vlogerką, a dla trzeciego będzie każdą z tych osób. Trzeba jednak przyznać, że choć z pozoru jej aktywność może wydawać się myląca i  niedopasowana, to na pewno jest dokładnie przemyślana. Dla każdego coś dobrego!

A Ty, co wybierasz?

 


Źródło zdjęcia głównego oraz zdjęć w artykule: www.honorata-skarbek.com 

Źródło filmów: YouTube Honorata Sharbek

 


Autor: Sandra Lepsza

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Nie wysyłamy reklam, nie spamujemy. Zapisz się!
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096