Znajdź nas!
Aktualności

Czym zaskoczył nas YouTube w maju? Przegląd miesiąca z Influencer.pl

2018-06-04

Nowe kanały, konflikty i powroty. Mrozik mówi o Ponkach, Krzysztof Gonciarz otwiera firmę w Polsce, a Paweł Opydo ma na pieńku z Universal Music Poland – co jeszcze wydarzyło się w maju na YouTube?

 

 

Zastanawiacie się, dlaczego Mrozik odszedł z Ponków? A może jesteście ciekawi, co dalej w sprawie konfliktu Pawła Opydo z Universal Music Poland? Jakie kanały warto poznać? Kto odniósł sukces w tym miesiącu? Zapraszamy do naszego miesięcznego podsumowania.

 

Mrozik o odejściu z Ponków

Mrozik z Ponków nie tylko powrócił na YouTube, ale także nagrał obiecany film, w którym tłumaczy, dlaczego rozstał się z tamtą ekipą. Warto wspomnieć, że przez czas swojej nieobecności twórca zdecydowanie nie próżnował w międzyczasie tworzył on teledyski dla SexMasterki oraz współpracował z Ajgorem Ignacym.

 

Źródło: Mrozik Oficjalnie

 

Na kanale Mrozika pojawił się filmik, w którym YouTuber wyjaśnia, dlaczego odszedł z Ponków. Okazuje się, że głównym powodem były ograniczenia artystyczne, brak możliwości rozwoju, wypłata niewspółmierna do zaangażowania, a także wykorzystywanie twórcy przez agencję, która zajmowała się tym kanałem.

Z dużym szokiem ze strony odbiorców spotkała się szczególnie informacja o agencji.  Do tej pory wielu z nich myślało, że skład Ponków, to po prostu dobrzy znajomi, którzy razem wpadli na pomysł prowadzenia komediowego kanału.

Coś się kończy, a co za tym idzie zaczyna się też nowe! Wiktor zapowiedział, że na jego kanale będą pojawiały się różnorodne filmy, w tym: wywiady, komedia czy lifestyle. Obecnie możemy obejrzeć między innymi karaoke z Sexmasterką, czy „Grę o życie” we współpracy z Martinem Stankiewiczem, czy Ajgorem Ignacym.

 

 

Krzysztof Gonciarz otwiera firmę w Polsce

Nie ma miesiąca bez wieści od Krzysztofa Gonciarza. W maju YouTuber otworzył w Polsce oddział swojej firmy: Tofu Media. Tofu Media to dom produkcyjny, który do tej pory działał głównie w Japonii. Otwarcie oddziału w Polsce zostało uczczone imprezą na statku, gdzie spotkali się zarówno współpracownicy, jak i potencjalni klienci. Pojawili się także YouTuberzy tacy jak: Mietczyński, Lisie Piekło, czy Red Lipstick Monster.

 

Źródło: Krzysztof Gonciarz

 

 

Paweł Opydo kontra Universal Music Poland

Aż ciśnie się na klawiaturę, że Paweł Opydo ma pecha. Już jakiś czas temu miał on problemy z wytwórnią Warner Music Group, a teraz konflikt interesów pojawił się ze strony Universal Music. Sprawa dotyczy praw autorskich.

Paweł Opydo prowadzi na swoim kanale dwie serie: „Złe książki” oraz „Złe piosenki". Nie da się ukryć, że właśnie z tą drugą serią pojawia się najwięcej kłopotów. W „Złych piosenkach” twórca, bazując na prawie cytatu, komentuje fragmenty teledysków.

 

Źródło: Paweł Opydo

 

Universal Music Polska odniosło się do tego, pisząc na swoim fanpag'u oświadczenie, o tym, że nie jest ich celem blokowanie, bądź usuwanie kanału Pawła Opydo. Zwracają uwagę na to, że Paweł nie wyłączył monetyzacji przy filmach i czerpie korzyści materialne z cudzej własności.

Na profilu Pawła znajdziemy jego oświadczenie, w którym punkt po punkcie odpowiada na zarzuty Universal Music Polska. Całość przeczytać można tutaj >> klik!

Sprawa cały czas jest w toku. Wcześniej Paweł Opydo wygrał z Warner Music Group, stąd wielbiciele jego serii mają nadzieję, że tak będzie i tym razem.

 

 

Z bloga na Youtube: Nishka

Nishka Movie to kanał, na którym znajdziemy ciekawostki związane z psychologią społeczną. Nie da się ukryć, że Nishka świetnie radzi sobie na YouTubie. Jej filmy są zabawne, a jednocześnie dostarczają sporej dawki wiedzy. W ostatnich tygodniach na kanale Nishki pojawili się także tacy goście, jak: Paulina Mikuła i Kasia Gandor.

 

Źródło: Nishka Movie

 

 

Kulawy Alladyn

Kulawy Alladyn to kanał prowadzony przez Alana. Pokazuje on na nim codzienność osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. Alan pokazuje, jak prowadzi samochód i jak wygląda wsiadanie do samochodu, ale także w humorystyczny sposób mierzy się ze stereotypami dotyczącymi niepełnosprawności.

 

Źródło: Kulawy Alladyn

 

Co więcej — niedawno na kanale 7 metrów pod ziemią pojawiła się rozmowa z Alanem, którą także warto zobaczyć.

 

Milion subskrypcji Lorda Kruszwila

Pod koniec maja Kruszwil osiągnął próg miliona subskrypcji. Dokonał tego raptem w 10 miesięcy, co daje mu drugie miejsce w rankingu zaraz po Nieprzygotowanych (tutaj milion pojawił się po 7 miesiącach).

Kruszwil nagrał także osobny filmik ze świętowania miliona subskrypcji. Oczywiście uczcił sukces szampanem Dom Pérignon.

 

Źródło: Lord Kruszwil

 

 

Wasze odkrycia

Na co zwróciliście uwagę w maju na YouTube? Odkryliście nowy kanał? A może sami go założyliście? Dajcie znać w komentarzach!

 

 

 

Autorka: Martyna Chmielewska

Źródło zdjęcia głównego: Mrozik Oficjalnie

 

 

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096