Znajdź nas!
Aktualności

Po raz piąty - to już tradycja!

2018-06-22

O nowościach, tradycjach, doświadczeniach i nie tylko... z współorganizatorem wydarzenia Anną Zając z Fashionable.com

 

 

Influencer.pl: Aniu, do wydarzenia pozostał już tylko jeden dzień. Wszystko gotowe? Jakie działania są w trakcie?

Anna Zając: Jak najbardziej gotowe – ostatnie szlify i czekamy na uczestników. Nad wydarzeniem pracujemy całym zespołem prawie rok, więc wiemy, że zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, żeby tegoroczna edycja była możliwie najlepszą.

 

 

Influencer.pl: Spytam przerotnie.  Przed Wami po raz kolejny wielka logistyczna praca do wykonania. Jak zmieniliście się Wy – jako organizatorzy? O jakie doświadczenia jesteście bogatsi?

Anna Zając: See Bloggers to morze działań i skorelowanie niesamowicie wielu elementów – myślę, że większość uczestników nie jest w stanie sobie wyobrazić jak wielu. Na pewno praca przy tak ogromnym wydarzeniu to wielkie wyzwanie, a dla nas nieocenione doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, pracy zespołowej, ale też zarządzaniu własnym czasem. Doba ma niestety tylko 24 godziny, pomysłów na życie tak wiele, a trzeba nauczyć się wybierać i połączyć codzienne życie z pracą, która w naszym przypadku pochłania ogrom czasu. Ta praca, jak każda praca z ludźmi uczy też dystansu, ale przynosi wiele radości, bo dostajemy bardzo dużo pozytywnego wsparcia od uczestników przez cały okres przygotowań.

 

Influencer.pl: See Bloggers to szansa na nawiązanie współprac biznesowych. Czy organizacja takiego wydarzenia pomaga Wam we własnych projektach? Czy rozwijacie się dzięki festiwalowi jako influencerzy?

Anna Zając: Pewnie tak, na pewno to nie przeszkadza, choć bycie w tym przypadku twórcą internetowym to dla nas inna działka – na pewno pomaga nam to przy zorganizowaniu partnerów na wydarzenie, ale bardziej to my przyciągamy na See Bloggers tych z którymi pracujemy niż odwrotnie. Wynika to z tego, że mamy bardzo wiele zapytań dotyczących współprac z zewnątrz, tak że rzadko realizujemy własne projekty. Wyjątkiem był nasz dom w Łodzi, który był częściowo blogowym projektem, ale z See Bloggers nie miał nic wspólnego.

 

 

Influencer.pl: Czy organizacja festiwalu wpływa znacząco na częstotliwość publikacji postów na blogu Fashionable.com i filmów na kanale Ani na Youtube? Czy macie wypracowany już schemat działań, który pozwala Wam nieczego nie zaniedbać i nie zawieść odbiorców ?

Anna Zając: Praca przy See Bloggers jest niesamowicie absorbująca, ale staramy się nie zaniedbywać bloga czy kanału YouTube - to dla nas bardzo ważne, żeby nas czytelnicy stale dostawali od nas jakąś dawkę inspiracji, żeby być w nimi w kontakcie, dlatego nie ma dla nas czegoś takiego jak wakacje od bycia blogerem, choć na pewno przed wydarzeniem jest dość trudno pogodzić to wszystko czasowo, jednak codziennie jesteśmy przynajmniej obecni na social media. Oglądamy nie jeden wschód słońca - w nocy dobrze się pisze posty na bloga, czy odpisuje na maile, bo to jedyny czas, kiedy nie dzwonią telefony.

 

Influencer.pl: W tym roku szczególnie obserwujemy ciekawe zjawisko –  influencerzy stają się też popularni offline - prowadzą własne programy TV, pojawiają się na imprezach jako gwiazdy. Stąd wydarzenia branżowe takie jak See Blogers Łódź przyciągają także media. Czy to może stresować organizatora?

Anna Zając: Nie jest to związane ze stresem. Sami chętnie zapraszamy media. Wynika to z tego, że widzimy mocną tendencję w tym jak wreszcie internet i media tradycyjne mniej ze sobą walczą, a zaczęły się przenikać. Po prostu reagujemy na trendy. Dlatego media tradycyjne, które w dzisiejszych czasach w znakomitej większości są już także w internecie, chcą być na naszym wydarzeniu, a my chcemy być w mediach tradycyjnych, bo doceniamy doświadczenie i kunszt redakcji.

 

Influencer.pl: Dla kogo właściwie jest See Bloggers? Już od dawna wiadomo, że to już nie tylko impreza dla twórców internetowych.

Anna Zając: Zdecydowanie dla twórców internetowych, tylko wydaje mi się, że ten termin nabiera innego znaczenia. Kiedyś to określnie mocno kojarzyło się z blogerami, dziś mamy osoby, które np. na co dzień zajmują się pracą w mediach, ale niesamowicie wykorzystują narzędzie jakim jest instagram, stali się więc także influencerami.

 

 

Influencer.pl: Zgodzisz się ze stwierdzeniem, że See Bloggers to też społeczność?

Anna Zając: Zdecydowanie tak

 

Influencer.pl: Czy bycie na festiwalu stało się modne? Jak uważasz?

Anna Zając: Myślę, że o to trzeba zapytać uczestników.  Na pewno uważam, że See Bloggers to wydarzenie niezwykłe, które łączy wiele tematów i pozwala uczestnikom na dokonanie wyboru jak chcą spędzić ten weekend. Strefy tematyczne, 90 punktów programu w agendzie i ta dobra energia, którą mamy my organizatorzy, ale którą mają także twórcy internetowi. To musi być dobry weekend.

 

Influencer.pl: Jakie strefy tematyczne pojawią się tym razem?

Anna Zając: Na pewno jak zawsze sercem See Bloggers jest scena główna, gdzie będziemy poruszać ogólne tematy, które mogą zainteresować większość. Poza tym bardzo istotna scena edukacyjna, ale także strefy tematyczne jak chociażby technologiczna, kulinarna, urodowa, parentingowa, czy strefa moto.

 

Influencer.pl: Kogo zobaczymy wśród zaproszonych gości?

Anna Zając: Zgromadziliśmy ponad 70 absolutnie niesamowitych prelegentów – myślę, że każdego roku agenda mocno podnosi poprzeczkę wydarzenia. W tym roku będą z nami między innymi: Katarzyna Nosowska, Jurek Owsiak, Urszula Dudziak, Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel, Pascal Brodnicki, Agnieszka Hyży, Martin Stankiewitz, Michał Żebrowski, Omenaa Mensah, Magda Grzebyk (Krytyka Kulinarna), Maciej Orłoś, Sylwester Wardęga…. I wielu wielu innych – pełną listę możecie podejrzeć na naszej stronie internetowej.

 

Influencer.pl: W tym roku zmieniliście lokalizację  – zobaczymy się w Łodzi.

Anna Zając:  Cieszymy się ogromnie, że to Łódź, bo to centrum Polski, na co bardzo entuzjastycznie zareagowali uczestnicy. Pozatym ta nowa lokalizacja pozwoliła nam rozszerzyć wydarzenie i przyjąć 2000 uczestników. Oboje z Kubą pochodzimy z Łodzi, widzimy jak miasto fantastycznie się zmienia i bardzo wierzymy w jego rozwój. To podobno ostatnie nieodkryte miasto w Europie – idealne na weekend czy kilkudniowy pobyt – mamy nadzieję, że uczestnicy się o tym przekonają, bo Łódź ma bardzo wiele do zaoferowania.

 

 

Influencer.pl: See Bloggers  – przede wszystkim tradycja, a piąta edycja tylko to potwierdza. Rok temu rozmawialiśmy o tym, że od pierwszej imprezy bardzo dużo się zmieniło. Z konwencji wydarzenie przerodziło się w ogromny festiwal.  Czym nas zaskoczy tegoroczna edycja?

Anna Zając: Poza tym, że wydarzenie odbywa się w Łodzi, w nowym niezwykłym miejscu Ec1 Łódź – Miasto Kultury, to nowością jest na pewno gala #Hashtagi – pierwszy raz będziemy wręczać statuetki dla blogera, instagramera, twórcy video, odkrycia See Bloggers, czy influencera roku. Przygotowaliśmy się do tego prawie 2 lata, bo pomysł zrodził się już dawno, w tym roku postanowiliśmy się z tym zmierzyć. W ten projekt zaangażowali się aktywnie także nasi patroni medialni. Sądzę, że sobotni wieczór See Bloggers będzie niezwykły.

 

 

Influencer.pl: See Bloggers –  dlaczego warto tutaj być ?

Anna Zając: Jak wiemy rejestracja już zakończona, mamy komplet uczestników, ale wszystkich chętnych zachęcamy do oglądania nas na żywo ze sceny głównej na naszej stronie internetowej i social media. Gala wieczorna będzie z kolei transmitowana na kanale YouTube TVN – zapraszamy

 

Influencer.pl: Dziękuję za rozmowę i ...do zobaczenia!

 

 

 

Podobał Ci się ten artykuł?
Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail.
Wysyłamy tylko wartościowe informacje. Zapisz się do newslettera!
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
Komentarze
Litenet.pl 2018-06-25, 02:57
Super wydarzenie. Wywiad czytałem z zainteresowaniem :)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja Influencer.PL zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
43-300 Bielsko-Biała | ul. Legionów 26/28 | NIP: 937-266-77-97  


tel.: 33 470 30 43 | kom.: 603 540 096